2007年9月11日 星期二

[糊與亂言 ] diverge

Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;

...
... from The Road Not Taken


Joanna的最後一份講義出現在資料夾裡
我突然非常的想念她
英文詩放在資料夾裡
我非常喜歡它

希望理想的下午能拯救我的大失血
有名的黑色幽默讓明天順利
可惜的是我不喜歡透明的粉紅色詩集
何況它貴的離譜

And both that morning equally lay
shall I be telling this with a sigh?

:D


1 則留言:

匿名 提到...

我好像修了一門有點困難度的英詩...